2013. augusztus 23. 10:58
- Pál a postoló
|
Hát sikerült! Az úgy volt, hogy néhány lelkes, műszaki beállítottságú manus talált egy fa alatt rozsdásodó, 1928-as Studebaker kasznit, ami ugye tökéletes hot rod alap, de a szakik valami nagyobban gondolkoztak. Aztán – ahogy az ilyenkor lenni szokott – előkerült egy teherautó alváz, majd a harmadik kulcsfontosságú összetevő, egy 29 000 köbcentis, 12 hengeres Continental tankmotor.
És ezek az elmebetegek összerakták, beindították, térdre borultak előtte és elkeresztelték Rodzillának. Mennyire igazuk volt! A monstrum méreteit a legjobban talán az 1400 lóerős motor súlya érzékelteti, amely eleve bő egy tonna és ehhez jön még a futómű, a hatalmas létraváz, illetve a kaszni tömege. Ennek ellenére a Rodzilla 11 másodperc alatt falja fel a negyed mérföldes távot, de ezt csak akkor hiszem el, ha látom...
|