Az új autók és az új autókhoz kapcsolódó termékek, szolgáltatások piacáról megbízható, hiteles, friss adatokat/információkat kívánunk rendszerezett formában bemutatni.
Első blikkre értelmetlennek tűnhet a kérdés, nyilván ugyanúgy, ahogy mondjuk autópályát, lehetőség szerint elkerülve, hogy a munkálatok befejezése után az első combosabb zivatar elmossa a boxutcát. Kicsit bonyolultabb a helyzet, ha NASCAR versenyekre optimalizált pályáról van szó, annak dőlésszöge ugyanis a pálya jellegéből és alakjából adódóan a kanyarokban 31 fok. Legalábbis a Daytona International Speedway esetében, amelynek 50 éves burkolatát a napokban cserélték vadonatúj aszfaltrétegre.
Mivel sem az aszfaltterítő gépek, sem az úthengerek végsebessége meg sem közelíti a NASCAR versenyautók 300 km/óra feletti utazósebességét, a kivitelezők számára világos volt, hogy a munkagépek saját erejükből nem fognak „megtapadni” a döntött kanyarokban. Ezért döntöttek úgy, hogy egy a pálya felső peremén haladó, 50 tonnás Caterpillar D9-es bulldózerre lógatják fel őket. A lánctalpas elég nehéz és stabil ahhoz, hogy biztonságosan megtartsa az egész hóbelevancot, egész pontosan így:
Szóljon hozzá!